Tidningsbud misshandlad i Norsborg

7 februari 2014
Ett tidningsbud på Premo misshandlades i Norsborg i södra Stockholm i slutet av januari.


Det var tre män som kom fram till budet och påstod att han störde folk på nätterna.
Han försökte förklara att han var så tyst som möjligt och frågade vilken adress han skulle ha stört någon på.
Det ville männen inte svara på.
Då sa en av dem: "Du får det här istället" och slog ett våldsamt knytnävsslag i ansiktet på tidningsbudet, så att han föll till marken. Han fick sedan flera sparkar och slag av männen när han låg ner.
Han lyckades larma Premo och polisen och fördes till akutmottagningen.
Misshandeln inträffade i ett bostadsrättsområde med låghus på Skarpbrunnavägen.

Kommentarer

GUILLOU sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa…
Jag bryr mig också! /lestat tid.bud från vtd
Anonym sa…
Jag jobbar inte på premo därför bryr jag mig Sen vi får vi hoppas det att det gick bra låt inte buset vinna.kram
GUILLOU sa…
Solidaritet och empati kära tidningsbud det verkar inte ligga för er.Och undrar ni varför vi blir trampade på?.Svaret på frågan finns här.
Anonym sa…
lille adolf här jag må vara en toffelhjälte men bryr mig om mina arbetskamrater gör jag!.
Anonym sa…
Miss piggy supports vegans and the nonviolence tidningbudsgrupp.LETS NOW HOLDS HANDS AND SING WE SHALL OVERCOME.